Ai fost infectat?
Ai nevoie de asistență?
O echipă de specialiști este în permanență la dispoziția ta în cazul în care ești o victimă a unui atac cibernetic sau dorești să raportezi un posibil atac/incident.
- 24/7 la dispoziția ta
- Asistență gratuită
Instrucțiuni pentru raportare & asistență
În cazul în care ai nevoie de asistență în legătură cu un atac cibernetic, virus sau orice altă informație relevantă, poți oricând să ne contactezi prin următoarele metode:
Live chat
În cazul în care un specialist este online pe platforma de suport, îți va apărea o casetă de text în partea dreaptă jos, de unde îl poți contacta în timp real.
E-mail și raportare
Sau prin formularul din secțiunea de raportări
[email protected]

Asistență GRATUITĂ
Nu trebuie să aștepți o problemă. Încearcă să o previi. Serviciul nostru de monitorizare al platformelor este singurul serviciu de acest fel din România.
De la români pentru români …

Asistență PREMIUM
Dacă deții o platformă sau mai multe, iar securitatea este un punct cheie al afacerii tale, soluția noastră de business este cea mai potrivită variantă pentru tine.
#NuRiscaMaiBinePrevine #hackout
Ți-am fost de ajutor?
Acum că ești în siguranță, poți consulta ghidul nostru pentru a afla mai multe informații și pentru a putea și tu la rândul tău să îi ajuți pe alții!